topbella

ReNuNgAn BeRsAmA

Tuesday, October 12, 2010

Doaku padamu.....

Ya Allah...aku buntu sangat ...
Ya Allah....seandainya dia sememangnya ditakdirkan untuk diriku,
Kau peliharalah dia.....
Kau lindungilah dia dari segala keburukan...
Kau lembutkan lah hatinya....
Kau dekatkanlah hati kami....
Kau satukanlah hati kami....
Kau berilah kami kekuatan untuk menghadapi segala ujian dalam hubungan...

Tapi.....
Seandainya dia bukan ditakdirkan untukku, bukan jodohku,
Kau kuatkanlah hati ku,
Tabahkanlah diriku,
tenangkanlah jiwaku untuk melepaskannya pergi walaupun hakikatnya aku masih menyayanginya , Ya Allah.....

Mengapa semua ini mesti terjadi..???
Aku dah penat......aku dah givup untuk teruskannya..
Aku cuba nak jadi yang terbaik walaupun sebenarnya aku bukanlah yang terbaik..
bantulah aku Ya Allah...
Tunjukkanlah padaku jalan yang benar..
Jalan yang Kau Redhai.. bukan jalan yang Kau mungkiri...
Tunjukkanlah kebenaran yang sebenar padaku seandainya dia hanyalah berpura-pura...
Aku sedih Ya Allah...
Hanya Engkau yang memahamiku....
Hanya Engkau yang mengetahui apa yang tersirat dalam hatiku kini.....

bantulah hambaMu ini...
Amin Ya Rabbal Alamin.....






0 ulasan:

Post a Comment

My Photo
nabihah husna
بسم الله الرحمن الرحيم Assalamualaikum w.h.b...nama diberi Nabihah Husna binti Azni. dilahirkan di hospital telok intan,Perak 15 mei 1991.. .salam ukhuwah buat sahabat2:)
View my complete profile